skip to Main Content

Otis Nederland & Coronavirus

Dit artikel is bijgewerkt op: maandag 18 mei 2020

Otis Nederland houdt de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en volgt de richtlijnen die door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en de Rijksoverheid zijn opgesteld. Tevens heeft Otis een speciaal ‘Coronateam’ samengesteld dat zich bezighoudt met de veiligheid en gezondheid van medewerkers en bezoekers en de continuïteit van onze dienstverlening.

Bereikbaarheid
Onze kantoren in Best, Badhoevedorp, Zwolle en Utrecht blijven telefonisch en per e-mail bereikbaar. Uiteraard is uw vaste contactpersoon ook bereikbaar op de manier zoals u dat van hem/haar gewend bent en kan onze storingsdienst OTISLINE, 24/7 bereikt worden via 0800-0224752.

Dienstverlening
Een goed functionerende lift en roltrap is van vitaal belang om Nederland “draaiende” te houden. Op dit moment zijn onze producten en diensten volledig leverbaar. Ons werk aan uw installatie(s) inclusief de daarvoor ondersteunende diensten gaat door. Wanneer u als klant onderhoudswerkzaamheden aan uw installatie wenst op te schorten, verzoeken wij u een mail sturen naar: corona.nl@otis.com

Van dag tot dag en van uur tot uur kan de situatie in Nederland of specifiek op uw locatie wijzigen. Wij blijven met u in contact zodat we er samen voor kunnen blijven zorgen dat uw installatie bedrijfszeker blijft.

Onze Remote Services zijn uitgebreid zodat we liften van vitaal belang op afstand kunnen monitoren en eventuele storingen direct op afstand kunnen verhelpen. Tijdens de huidige “intelligente lockdown” die de regering en het RIVM hebben afgegeven hebben alle klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van onze Elite™ Service. Dit geldt voor alle installaties die hiervoor compatibel zijn.

Hygiënemaatregelen
Otis Nederland heeft verschillende maatregelen genomen om het risico op besmetting te minimaliseren. Onze monteurs hebben voorschriften ontvangen om hieraan te voldoen en zullen hun werk uitvoeren met minimaal 1,5 meter afstand tussen een collega of u als klant. Daarnaast zullen onze medewerkers extra aandacht geven aan het schoonmaken van onderdelen die vaak worden aangeraakt. Denk bijvoorbeeld aan de drukknoppen in de lift en de leuningbanden van de roltrappen. Mocht er een werkbon door u getekend moeten worden, dan zal onze medewerker u vragen of hij/zij zelf de bon mag aftekenen ‘In opdracht van’. Indien u zelf wenst te tekenen, vragen wij u eerst uw handen te wassen. De monteur zorgt ervoor dat het scherm gedesinfecteerd is voordat u tekent, en desinfecteert het scherm achteraf.

#WijzijnOtis
In ruim 160 jaar Otis geschiedenis hebben we voor veel uitdagingen gestaan.
Door u ,onze klant, centraal te stellen in al onze activiteiten, zijn we daar altijd sterker uit gekomen.
U kunt er op rekenen dat Otis er alles aan doet teneinde u de service te verlenen die u van ons gewend bent zonder het belang van veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, bezoekers en eindgebruikers uit het oog te verliezen.

Vragen?
Indien u vragen of speciale verzoeken heeft naar aanleiding van deze communicatie of de ontstane situatie, dan nodigen wij u graag uit om contact op te nemen met uw contactpersoon.

Back To Top